Imperialism 2

Posted on

To jest mocny WIP

Poziom Hard (200)

– Na początku trzeba zniszczyć wszystkie wojsko
– Marynarka:
1/2 odkrywa nowe lądy. Może jednego zniszczyć.
1 w bazie handluje.

– mam za mało surowców żywieniowych więc trzeba to wyrównać.

– Town buearucracy zaczyna działać gdy są 4 surowce potrzebne do zrobienia w danej prowincji. Kosztuje 2xDrewno i 2xŻelazo.
– czy NonHardwood Też na to działa?

– Do podboju dobre Lancers, bo konie nie liczą sie do ciężkości przy atakowaniu statkami. Total Cargo > Total Bronze uzyty do armii.

– Kupić drugiego Workera bo dużo zasobów jest lokalnie.

– Kiedy handel kupionymi np Drewnem się opłaca? Dane:
– 250 – 100 x2 = 50z.
– gdy 10% zniżki to 225-110×2=5 czyli nic

– budowanie kolejnych produkcyjnych potrzeba Zelazo, a mogliśmy już je wykorzystać do powiekszenia na ogólne potrzeby.
– budowanie każdej kolejnej Zboża i Cattle wymaga budoania do nich drogi
– gdy port to ryby są bardziej dostępne.
+ mamy większe możliwości i można wykorzystać np na jednostki podczas wojny.

Technologie od których dążyć:
– Lancers
– Deficit Spending, 22 Faster Badania.
– Town Buearucracy – jeśli mam coś z 4 surowcami to jeden ostateczny będzie gratis.
– Horse Artillery, tylko Copper&Tin 2 level i Animal Husbandary.
– gdy jestem bez kasy to technologie które wszyscy mają same się wynajdują
– chyba za dużo wydaję na badania, bo na początku nic nie jest potrzebne.

Pączątkowy research:

Misc:
– nie możemy atakować prowincji w Nowym Świecie gdzie ktoś coś kupił. Więc szybko kupić coś.
– może jednak trzeba trzymać cały czas możliwość ataku dwoma Lancerami?
4xBronze i 6xHorse jest od początku. Jakieś pieniadze na ewentualny atak, ile? 300 Per Lander?
– nie dawać na żadnej Alliance bo wtedy tylko przejmiemy wszystkich ludzi do utrzymania.
– scoutów z czasem więcej mieć, zawsze jest miejsce na nowe szukanie.
– Jak wyglądają zyski z Diamentów w prowincja (koloniach). Musiby ze stolicy (albo z portu) doprowadzić droge do tego miejsca.
– gdy mało ryb to po prostu port zbudować.
– z lasu tego gorszego z 4 nie będzie drewna z Bearuocracy.

Błędy z ostatniej gry:
– trzeba umacniać i chronić stolice naszych kolonii, zawsze coś złego się może zdarzyć.
– W każdej ważnej prowincji kolonii stawiać forty. Bez tego jesteśmy bardzo wrażnili.
– Niestety trzeba mieć armię, bo inaczej to kusi.
– upewnić się na początku że są konie.
– jakaś wojna się przydarzy więc lepiej mieć forty.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s