Month: February 2015

RailNation – cel gry – gra zespołowa

Posted on Updated on

Tylko przeklejam nauki ktore czas temu przekazano mi z inne stowarzyszenia we wczesniejszej grze:

Autor Lindar:
Pozwolę sobie na krotki opis (poradnik) bowiem jako ze juz gram od jakiegos czasu
w tą gre z małymi przerwami.
1. Celem tej gry jest dotarcie Wielkiego Finalu po 6 rundzie gdzie bierze udzial TYLKO 10
Najlepiej rozwinietych Miast co chyba jest celem wszystkich zainteresowanych ktorzy graja.By tego dokonac w MIescie MUSI BYC Zgranie wszystkich graczy a dokladniej rzecz biorac NAJLEPIEJ 4 sojuszy – po to ze kazdy sojusz wozi jeden surowiec (towar ktory jest potrzebny dla miasta). Dlaczego?? bowiem wtedy nie wchodzimy sobie w Inwestycje i dzieki temu kazdy czlonek danego sojuszu ma skrocony czas zaladunku np. z minuty na 30 sekund.

Ktos sobie pomysli , a co mnie tam, wazne ze ja i moje stowarzyszenie ma 30 sekund a nie oni.
Bzdura!!!
Zadne stowarz. nie wygralo jeszcze SOLO bez wspolpreacy z innymi tej gry.
Wazne zeby wszyscy pozostali gracze rowniez szybko i dobrze sie rozwijali
pod wzgledem EKONOMICZNYM Bowiem zaden sojusz nawet 15 osobowy NIE JEST w stanie zaoptrzy miasto we wszystkie towary

Przyklad
Jezeli nasz sojusz (5 czlonkow) ma Drewno i wiekszosc
inwestycji co gwarantuje zaladunk 30 sek , to jezeli ktos inny zaiwnestuje i zabierze nam ta wiekszosc to wszyscy czlonkowie tego soujuszu tracimy bowiem czas zaladunku wynosi 1 minute CO WSZYCY w tym sojuszu zarabiaja o polowe mniej na godzine
TO TERAZ NAJWAZNIEJSZE MIASTO WOLNIEJ SIE ROZWIJA BOWIE M ZAMIAST 1000 WAGONOW DREWNA NA GODZINE to jest tylko 500

2. DLACZEGO ROZWOJ MIASTA JEST TAK WAZNY???
IM szybciej miasto sie rozwija tym wiecej kasy bedzie nam przybywac.a) Wraz z awansem na wyzszy poziom przybywa NOWY TOWAR o bardzo duzej cenie
i ZEROWYM CZASIE ZALADUNKU (jak sie kliknie w przedsiebiorstwo to na dole po lewej tego okienka
podana informacja ile czasu zostalo do ponownego przeliczenia Max to 1 h –
i TERAZ NAJLEPIEJ BY BYLO JAK BY NIKT JESZCZE NIE ZACZAL WOZIC TEGO TOWARU JAK JEST
MNIEJ NIZ 30 min ale wiadomo jak bywa.
Wtedy przewanie jest tak ze wszyscy jak tylko moga niech woza ten nowy towar byj jak najszybciej nadrobil do innych
b) Jak przybywa nowy towar to rowniez stare towary ida ostro w gore wszyscy zarabiaja

3.SOJUSZ
tutaj powinno byc porozumienie , zgranie graczy oraz posluszenstwo wobec Prezesa
(wiem wiem my Polacy jestesmy zbyt dumni by sluchac czyis rozkazow) ale niestetu rola Prezesa jest
przekazywanie informacji co wozimy co inwestujemy itp.

Advertisements

RailNation rozne

Posted on Updated on

Dołączanie kolejnych miast kosztuje coraz wiecej. 100k, 500k , 1kk…

Awans miast

– zaplanowac ktore wypadnie i przegotowac te st na przejecie nowego: wolne nitki, kasa na wagony.

WAŻNE

Czytaj forum miasta
Czytaj forum stowarzyszenia
Pytaj (na priv, na forum st, na forum miasta)

RailNation literatura

Posted on Updated on

Pseudo poradnik: “Jak grać, podstawy dla dołączających” 🙂 – o sprzegu

Polskie Forum Rail Nation: Pytania

Poradniki do Rail Nation

Ponizej dwa angielskie źródła, akurat ja trafilem na nie przed polskimi poradnikami powyżej. Możliwe więc, że to tylko powtarzanie tych samych rzeczy.
The Guide (po angielsku)

Rail Nation Wiki – min o lokomotywach wszystkich er, oraz informacje na temat poziomow wszystkich budynkow ze stacji.

Wyjaśniamy zużycie towarów w mieście